Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-13, 12:21   #128
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Og rent marketingmessig, ettersom hun faktisk lever av dette, så forstår jeg at hun smeller til nå. Merkevaren hennes er så klart aldri mer verdt enn på barsel, en snau time etter fødsel. Uansett hvor gjerne man ville vært i sin egen boble, helt alene, så forstår jeg at hun benytter denne muligheten til å tjene mer. En undertøys-selfie øker sikkert også verdien, men som jeg sa tidligere er for meg den typen bilde triste greier. Er sikkert håpløs gammeldags, men det finnes jo flust av kær hun kunne fått frem en flott figur på. :knirk:

emm er ikke aktiv   Svar med sitat