Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-06, 16:51   #1
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ideer til en reinkjøttgryte?

Jeg har kjøpt et halvt reinsdyr og delt med svigers. Jeg sitter igjen med bl.a. noe grytekjøtt. Jeg kunne tenkt meg å bruke det til noe annet enn en gryte med rømme, geitost, einerbær osv. Hva med noe over mot det indiske? Er det noen som har erfaringer med hvilke krydre som kan gå spesielt godt eller dårlig sammen med rein? Noen måte man bør behandle det på? Jeg må ærlig innrømme å ha lite erfaring med rein.

Og hva søren bruker man ribbeina til? De sitter sammen i en lang tynne ribbe med lite kjøtt.