Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-13, 14:34   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har lyst til å se Dr Who - i hvilken ende skal jeg begynne?

Niende Doktoren ja, sesong 1 fra 2005. Jeg har sett noen av de gamle også, de fenger overhodet ikke på samme måte. Hadde sikkert elsket dem som barn, men i dag fenger de altså ikke like mye. Jeg elsker de nye!

3 uker igjen til Doktorskifte! Grugleder meg ... Har store forventninger til nummer 12! Tror han blir bra, litt mer som Eccleston (nummer 9), ikke så tullete og tøysete som nummer 11 men mer alvorlig og kanskje også litt småfrekk. Spent!