Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-13, 16:06   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har lyst til å se Dr Who - i hvilken ende skal jeg begynne?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Da har jeg sett første episode fra 2005. :effektiv:

Er det stort tidshopp fra sesongen før?

Tidsrelaterte spørsmål gir ikke alltid mening innenfor Doctor Who-universet. Den niende doktoren ser seg i speilet i første episode, og det kan se ut som om han ikke har rukket å se hvordan han ser ut i denne kroppen riktig enda.

I RL-tid var det 9 år mellom TV-filmen med den åttende doktoren i og episodene med den niende doktoren. Men det er jo ikke godt å si hvor mange år doktoren selv opplevde i mellomtiden, hverken i sin åttende eller sin niende inkarnasjon.