Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-13, 21:47   #332
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Kjenner jeg blir provosert, jeg. Makan til forutinntatte, og negativt innstilte. Å "ikke gidde" å lese fordi dere har stemplet henne som rosablogger og derfor undermåls. Skikkelig skuffet er jeg, og hadde forventet noe helt annet av FP-folk jeg anser som relativt oppegående.

Jeg er forutintatt, det innrømmer jeg glatt.
Det er lenge siden jeg bestemte meg for at den dama ikke skal få et eneste klikk fra meg, heller ikke fødselshistorien uansett hvor rørende den påstås å være.
Jeg ønsker ikke å bidra til at det hun formidler gjennom sitt uteendefokus og havesykefokus skal være noe som den oppvoksende slekt ser på det eneste rette og som et ideal, og vil derfor ikke gi klikk som genererer inntekter til henne.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat