Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-13, 13:28   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Robbie Williams på Telenor Arena

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Da er billettene til Robbie 13. mai i boks. Jeg glemte meg litt, slik at jeg ikke fikk bestilt med en gang det åpnet, så det spørs om billettene jeg har fått er noe særlig (felt D, rad 5). Og utrolig dyre var de også.

Men nå skjer det endelig. Etter 10 år hvor jeg enten har vært gravid, ammende eller noe annet, får jeg endelig til konsert med Robbie!

Happy birthday to me!

Ingen billetter er spesielt bra på Telenor Arena Jeg skal på Depeche Mode om en drøy uke, og jeg må faktisk si at jeg ikke gleder meg spesielt. Forventer ingen stor opplevelse. Dessverre er Telenor Arena et skikkelig crappy konsertlokale. Jeg lot faktisk være å kjøpe billetter til Justin Timberlake når kan kommer til neste år av den grunn. Hadde garantert kjøpt om han f.eks. skulle gjeste Spektrum, som sist.

Men gøy allikevel å få se en konsert for deg etter så mange år! Grattis med billetter