Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-13, 13:42   #2
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Robbie Williams på Telenor Arena

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ingen billetter er spesielt bra på Telenor Arena Jeg skal på Depeche Mode om en drøy uke, og jeg må faktisk si at jeg ikke gleder meg spesielt. Forventer ingen stor opplevelse. Dessverre er Telenor Arena et skikkelig crappy konsertlokale. Jeg lot faktisk være å kjøpe billetter til Justin Timberlake når kan kommer til neste år av den grunn. Hadde garantert kjøpt om han f.eks. skulle gjeste Spektrum, som sist.

Men gøy allikevel å få se en konsert for deg etter så mange år! Grattis med billetter

I utgangspunktet helt enig med deg ang Telenor Arena, men that being said, Roger Waters-konserten var fabelaktig i alle ledd. Transport, sikkerhet, lyd, lys, køer.... Det hjalp nok at det var et voksent og konsertvant publikum, men du verden det var bra.