Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-13, 15:36   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robbie Williams på Telenor Arena

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Metallica. Og så har jeg en mann, samt venner som har vært på flere andre, og som har hatt lik opplevelse. Jeg kan komme tilbake med info om hvordan DM konserten er etter 13. Nå sitter jeg på motsatt side av hva jeg gjorde sist.

Metallica med den runde scenen midt på gulvet? Den var legendarisk dårlig. Jeg har vært på nesten alle konsertene på TA, (og veldig, veldig mange på Spektrum og forsåvidt mange andre venuer), og TA står for både noen av de beste og noen av de beste konsertopplevelsene rent teknisk.

(At jeg selv har bannet en del over ingenmannsland og logistikk er så sin sak. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat