Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-13, 15:52   #18
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha til dessert på julaften?

Karamellpudding skal jeg gå med på at "glir nedimellom", men riskem? Not at all, det er jo MAT det, mettende, og slett ikke egnet som dessert etter middag man har spist mer av enn man har godt av. Og pinnekjøtt er tusen ganger bedre enn riskrem, så ikke søren om jeg spiser mindre middag for å ha plass til den desserten.

*Lite begeistret for tradisjonen*

Vi spiser den som dessert da. til kakebordet har vi... kaker. Og rester av riskremen siden det alltid er for mye. Og frukt og snop. Og... siden vi egentlig av alt dette blir saltsugen: kalde middagsrester som vi spiser enda litt senere. Gjerne når ungene er i seng.

Mye god mat i jula, men riskremen er ikke min spesialitet, nei. Jeg skal nok lage det, men jeg gleder meg mye mer til å lage til middag og en FRISTENDE dessert når vi skal ha middagsgjester en gang i romjula. Og når jeg bare får litt juleerfaring og sånn, kommer jeg til å vurdere noe annet julaften også, mnen ungene kommer til å protestere... de elsker jo riskrem...