Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-13, 08:16   #46
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Jeg har egentlig aldri tenkt over at det tar noe tid å rydde kjøkkenet etter middag?

Jeg starter med ren kjøkkenbenk når jeg begynner å lage middag. Med mindre oppvaskmaskinen er i gang og det står noe på benken som ikke fikk plass. Jeg rydder vekk gryter og annet etterhvert. Om oppvaskmaskinen er i gang så settes de i vasken så lenge. Etter middag bærer vi ut fra bordet alle sammen. Fat, glass og bestikk settes rett i maskinen. Er den i gang, så settes det på benken så lenge. Vi skyller hvis det er veldig fett eller om det er matrester, men ellers går alt rett i maskinen. Dekketøy med matrester får stå til kvelden fordi vi ofte spiser middagsrester til kveldsmat. Dersom det er middagsrester som er verd å fryse ned så gjør vi det og da går dekketøyet i maskinen det og. Det tar vel ca 5 minutter og gjøres samtidig som vi lager kaffe.

Den egentlig jobben er å tømme og fylle oppvaskmaskinen, men selv om det er kjedelig så tar det ikke mer enn ca fem minutter.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat