Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-13, 10:01   #90
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hobbyskrytetråden VI

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Tusen takk! Jeg har vært veldig i tvil om det er ok å gi en hjemmelaget gave fra meg, men jeg har bestemt meg, han får dette som julegave i år + en god bok!
Jeg har brukt 4 hele dager på å få sydd dette, det har vært utrolig tidkrevende, mye kutting, sying, damping osv... Og det kan faktisk ikke kjøpes i butikk, slike ting må bestilles. Så det er argumentene jeg har brukt for at hjemmelaget er ok.

Mønsteret ser utrolig rotete ut på bilde ser jeg, men det er faktisk ganske fint, og jeg tror det kommer til å passe veldig fint til stolen.

Kjempefint! Hva med å legge ved et lite kort, hvor du beskriver hvorfor du valgte akkurat det stoffet (det med amish osv)?

Jålebeinet er ikke aktiv