Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-13, 12:42   #7
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er klassiske smykker safe?

Disse ville jeg byttet. Nå har jeg ikke hull i ørene, men om jeg hadde hatt det ville de fremdeles vært helt feil for meg. Jeg ville følt det som om jeg prøvde å forkle meg som min mor. Og jeg har ellers det jeg oppfatter som en ganske klassisk stil.

Hadde jeg hatt hull i ørene og om jeg hadde fått dem av noen jeg var glad i, så ville jeg nok ha beholdt dem og gått med dem av og til, av ren høflighet.

Jeg synes at smykker er en skummel gave fordi det er en dyr ting og veldig smaksavhengig. Jeg kunne kjøpt smykker til noen jeg kjente godt. Men ville vært forsiktig ellers.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat