Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-06, 17:54   #19
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når en hund biter...

Det har gått utroliog bra med gutten i ettertid. Allerede dagen etter hadde han vært ute hos en nabo her og klappet hunden deres.

Jeg ser han blir småskeptisk når vi møter hunder, og da spesielt løse hunder, men det virker ikke som det er direkte frykt. Så jeg tror han kommer seg godt gjennom dette her, heldigvis.

Jeg er i tvil når det gjelder avliving, og mener nok at situasjonen må sees an, ihvertfall så lenge man kjenner til hendelseforløpet.

En av nevøene mine ble bitt av en hund en gang, og dette forundret min søster noe, for denne hunden var jo snill som dagen var lang. Og så kom hun jo på hvordan ungene holdt på med deres egen hund...

Så hun spurte gutten hva som hadde skjedd, og dermed går han bort til deres egen hund for å vise mamma`n sin hva han hadde gjort: Han legger seg langflat over hunden, samtidig som han river litt i ørene og i det hele tatt styrer vel mye med hunden.

Dette var noe deres egen hun likte, men det betyr jo ikke at alle hunder gjør det...

Hunde-eieren ble informertom hendelsen, og min søster sa klart fra at avliving ikke en gang var et tema, for dette var guttens skyld. Det eneste hun ba om var at de kanskje kunne holde bikkja i bånd, så de slapp å ha den flyende rundt husene.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat