Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-13, 14:56   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags briller er fine? Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Blir sikkert bra! Når det er lesebriller så skal du jo ikke gå rundt med dem hele dagen heller. Valget føles enda mer skjebnesvangert når man faktisk skal det. Jeg er fortsatt godt fornøyd med valget, både de blå og de grå.

Så bra! Jeg føler jeg burde bruke litt mer tid på dette, men den intense hodepinen holder på å gjøre meg sprø og jeg ville bare bli fort ferdig.

Jeg googlet brillebutikken min, og jeg er nokså sikker på at det var briller fra Barton Pereira jeg bestilte. Jeg finner ikke helt ut av det, men jeg føler de ligner litt på disse, men bare i en litt mørk gråfarge. Men siden jeg ikke finner den fargen, er jeg usikker på om det er disse:

http://www.bartonperreira.com/collec...tical-womens/#

Hm, linken går ikke helt til brillene. Det var de som heter Lucky jeg skulle linke til. Men jeg tror egentlig at mine briller er enda mer firkantede.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat