Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-13, 22:43   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en grønnfarge som går til rødfarger!

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Ja, det var det som gikk opp for meg. Jeg kan alltids gå for enellerannen kaffe-med-melk-tone, noe litt varmt og lunt og ikke for mørkt. Men jeg er ikke klar for å gi opp grønt uten å ha vridd og vrengt på det. Hva med noe olivenaktig, da?

Ikke for å være vrang, men lattefarger og denslags har såpass med gult i seg at det kan bli litt feil mot rødt. Personlig synes jeg det ser litt gammelmodig ut, uten at jeg helt greier å sette ord på hva som blir feil. Gråtoner mot rødt blir helt annerledes.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat