Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-13, 23:44   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om bursdager og selvbestemmelse

Jeg lar ikke barna mine bestemme selv. Til nå har vi invitert alle av samme kjønn i klassen eller samme kjønn og alderstrinn i barnehagen.

Jeg har ei som sliter endel sosialt og jeg gruer meg litt til de begynner å velge ut hvem de vil be. For selv om hun ikke er mislikt på noen måte, så er hun heller ikke førstevalget til mange. Og da kan vi godt ende opp med at hun bortimot aldri blir bedt. Jeg tror mange som lar ungene velge selv regner med at alle blir valgt av noen, men sånn er det jo ikke.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat