Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-13, 13:17   #7
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om bursdager og selvbestemmelse

Enig i at man skal inkludere alle.
Samtidig kan baksiden bli slik som meg: Den siste barnebursdagen jeg hadde da jeg ble 10. Alle jentene i klassen invitert. To stk ødela hele greiene og det er det jeg husker aller best. I voksen alder vet jeg at minst en av de nok hadde fått adhd diagnose og den andre, vel, den andre var bare ufyselig, jepp. Gråt i mitt eget selskap, ikke moro. Men da tar jeg med meg lærdommen i å passe litt ekstra på, som voksen, om noen ikke skulle kunne oppføre seg.

Inkludere alle kan forresten bli ganske så "festlig" i og med at jeg har gutt/jente-tvillinger, blir fort hele gjengen/klassen det.