Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-13, 19:01   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårbaby - hva trenger man?

Hvor vår snakker vi? Minsten er født tidlig i mai, og var prematur. Han brukte litt ull i starten, men juni vartet opp med sommertemperaturer og han lå mye i vognen med bare body og babyteppe. Jeg tror ikke vi hadde brukt mye ull til en terminbaby. Han hadde jo ikke et gram for mye på kroppen, og regulerte kroppsvarmen dårligere enn fullbårne. Vi hadde bilstolpose i fleece, men det er fordi jeg er så lat at jeg stapper baby i inneklær rett i posen. Og han brukte den igjen til høsten.