Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-13, 23:13   #143
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du ha til dessert på julaften?

Under oppveksten likte jeg ikke noe av puddinger. Nå har jeg så smått begynt å like karamellpudding. Det vil si, når den er mer kremete enn den er puddete. Lurer på hva som eventuelt gjør den mer som jeg liker i konsistens. Prøvde pappa sin oppskrift her for en stund siden. Halve formen stod under vann og om jeg husker rett så var det den øverste halvdelen som var best i konsistens. Hadde aldri lagd før så er ikke sikkert det ble helt riktig. Hm, nå har jeg virkelig lyst på karamellpudding, men bare om den er "riktig". :ikke-helt-enkel:

Ellers forundres jeg litt over de som klarer å spise dessert som to munnfuller og være fornøyd med det. Like greit å droppe det da jo!