Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-13, 09:14   #64
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brødene mine blir plutselig så smulete

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg klarer heller ikke å lese noe annet enn brødrene.

Hm, kanskje hvis du prøver et tips om gangen? Altså gjør som du alltid har gjort men endre på en ting, så finner du nok ut a det til slutt.
Nå kjenner ikke jeg oppskriften du bruker, men det er noen brød som kan eltes for mye, da blir de rare.
Jeg merker at når jeg har bakt samme oppskrift en stund, så er det akkurat som om jeg får tretthetsbrudd ( i mangel av bedre ord) i brødene, altså at jeg må endre/skifte på oppskriften litt for å få bra brød igjen, det er helt snodig.
Du har ikke tilfeldigvis skiftet til noen frø som skal bløtlegges uten at du er klar over det?

Jeg har begynt å bruke mer linfrø. Nå bløtla jeg både linfrø og solsikkefrø i forrige runde altså. Men elte for mye, altså?? Dette ble vanskelig..

Skjønner hva du mener med tretthetsbrudd, det skjer meg stadig på andre ting. Plutselig kunne jeg ikke lage hvis saus (den ble bare vannete), det har kommet seg nå da, og fiskegratengen min blir rar også.

Greia er at jeg slumper mye. Jeg har ingen brødoppskrift, det er en blanding jeg har "finni på sjæl". Den BLE så bra! Og så.. svikter den meg.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat