Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-07, 15:08   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Kjøper dere lodd?

I såfall fra hvem og for hvor mye?

Jeg synes det er viktig å støtte lokalmiljøet gjennom loddsalg. Om noen år så er det jo sikkert også våre unger som må ut. Jeg har også vært tvunget ut i barndomsårene..

MEN: Nå tar det helt av. Jeg har sikkert hatt nabojenta på døra 5 ganger de siste tre ukene. Enten har hun ørten foreninger, eller så går hun flere ganger på samme loddbok?
Jeg får meg ikke til å si nei. Men nå neste gang tror jeg at jeg faktisk gjør det.
Et annet tilfelle var de her kakeboksene til 50-60 kr. På onsdagen kjøpte jeg en av nabogutten. Torsdag etter kom søsteren og da kjøpte jeg en av hun og. Da jeg så på merkelappen solgte hun faktisk for brorens klasse!

Vi har hatt en regel at vi kjøper av de vi kjenner for det kryr av unger i gata. Men de kommer jo 3-5 ganger hver! i løpet av våren jo!

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat