Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-13, 20:37   #42
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å pynte til jul?

Det var et grusomt bilde.

Jeg liker å pynte huset litt og gjøre det koselig til jul, men ikke sånn at jeg planlegger det noe særlig eller dokumenterer med bilder, så du er nok helt klart mer hard core pynter enn meg. Hos meg så er det nok mer at jeg plutselig setter i gang, og finner på evt. nye elementer der og da. Ellers så er julepynten vår en god blanding av "gammelt" og nytt. Gammelt i denne sammenhengen vil si rundt 27 år, altså siden jeg fikk barn og begynte å lage jul hjemme hos meg selv. Jeg er ikke beinhard på at all pynt fra hvert år skal fram lenger. Det blir veldig mye etterhvert, og noe blir vel rett og slett utslitt. Men vi har nå et utvalg trofaste gamle dorullnisser og vattengler som henger med og står i en vinduskarm.

Jeg liker det egentlig ganske enkelt, fram til lille julaften eller deromkring holder det med krans på døra, lys og blomster og stjerne i vinduet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat