Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-13, 10:33   #13
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjønnsnøytralt/gutt noe mykt, varmt og pusete til å ha på føttene ... ?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Kjøpte akkurat skinntøfler med pus inni på COOP OBS! til 79,70, nedsatt fra 149,90. Se om de har dem. Kjøpte rosa med hvitt til jentene mine, men mener at de hadde brune med hvitt også.

Det skal jeg se etter! Skal sikkert på obs en gang før jul. Jeg kjøpte for sikkerhets skyld noen sånne kosesokker i pusete chenille på Cubus, i den ene topakningen sammen med et lyserosa par var det et par vinrøde/burgunder som nesten går over i brunt. Han liker den fargen (valgte seg selv penbukse i den fargen). Så deler jeg opp og gir de til han og de rosa til storesøstra (de har omtrent samme str). Men vurderer likevel tøfler om jeg kommer over noen som egner seg.