Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-13, 20:25   #12
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør skolebarn når de står opp i juleferien?

Det er bare minsten som står opp før han kanskje trenger, fordi han vil se barne-tv. Når vi er på ferie uten tv så sover han lengre, men det medfører også at han fort snur døgnet veldig, så så lenge han sover til vel 7 så er det i grunnen greit. De ser tv til jeg karrer meg opp og lager frokost. Lite spilling

Da han en periode våknet gudsjammerlig tidlig for å se tv (før han var utsovet) så nektet vi tv før halv åtte. Det virket etter hvert.

I deres tilfelle ville jeg låst bort fjernkontroller, iPader o.l. til skapelig tid, og gjort en avtale med dem om hva som var ok.