Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-13, 22:47   #16
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?

Jeg har ikke tenkt å gifte meg igjen eller komme i noe forhold igjen dersom Lorden skulle finne på å dø eller gå fra meg (med et mulig unntak for Esme og en god kamerat i fht å dele husleie og økende eksentrisitet) men hvis:

Jeg kunne vurdert å bruke en slik side, siden like barn ofte leker best. Det er mange ting man slipper å forklare eller diskutere med folk som allerede er opplært i en kritisk vitenskapelig tradisjon, feks. Da kan man gå rett videre i diskusjonen og slipper å gå via spøkelser , kornsirkler, ufoer, healing eller engler. Man har lest flere av de samme bøkene, har flere felles referanser. Og jeg tror mange universitetsutdannete lettere ville kunnet henge med en universitetsutdannet fra hvorsomhelst i verden enn med FolkFlestTM fra samme postnummer. Klasse er ikke uvesentlig.

Selv er jeg en sosial kameleon og kan henge med alle, men jeg koser meg mest og slapper best av med folk som jeg slipper å være på alerten med.