Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-13, 12:00   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?

Ungene fikk masse fint, mest av oss (jeg skjems litt, det ble altfor mye, men får bli litt mindre neste år, hehe). Minsten fikk bla. lekekjøkkenet fra IKEA, med overhylle og alt. Han fikk også en masse lego-byggesett, bøker, klær, penger, nummer 10 sin sonic screwdriver (full suksess!), Tardis-matboks, verktøyskrin med ekte verktøy i barnestørrelse, osv. Eldste fikk Villkatten-spillet, to Disney Infiniti-spillfigurer, Cybermen i 3-pakning, bøker, klær, penger osv.
De fikk også endel gaver sammen, bla. en stor Wall-E figur med fjernkontroll (går rundt i stua og lager lyder), en stor Tardis med Doktor nr. 11 og Amy, en rød Dalek, stor Lego-byggebok osv. Doctor Who-tingene var definitivt det største.

Jeg fikk Tardis-lue av mannen!!! Og enda en Doctor Who ting er visst på vei i posten, den rakk ikke frem så den har jeg tilgode. Spent på hva det er.

Ellers fikk jeg og mannen elektrisk bordgrill, det ønsket jeg meg, og sushi-servise, Kortskalle-spillet, noe klær, gavekort og litt til.

I dag feirer vi jul hos svigers og da utveksler vi gaver mellom dem og oss. Vi gjør alltid sånn at de vi ikke feirer jul med (altså enten svigers eller min mor og bror) har vi julaften nummer 2 med enten første eller andre juledag. Veldig hyggelig, synes jeg.