Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-13, 17:12   #39
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?

Jeg er veldig fornøyd og takknemlig, det samme er tilfelle for resten av familien, virker det som. Jeg fikk Modalu Pippa-veske av foreldrene mine (dvs. halve, bestilte og betalte resten selv), nydelig knekort vinterkåpe i trenchfasong fra Mango av mannen, eldstemann gav oss alle blueray-spiller, jeg fikk penger, ørepynt, en bunke bøker av forlagsansatt svoger. Jentene fikk klær og jålesaker, 12-åringen fikk hel pysj og Marius-mønstret sengesett og håndkle, minste fikk lilla Onepiece, jublende glade! De to eldste fikk en del penger, og mellomste fikk en arvet, men relativt ny mobiltelefon. Mannen fikk bl.a. bunadssølje av oss, og penger til mer sølv og tilbehør av mine og hans foreldre.

Finfin feiring, alle er glade og takknemlige!