Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-13, 11:11   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnerer du på lokalavisa?

Nei, vi får den på jobb, så jeg leser den gratis i pausen. Men nå går jeg jo ut i permisjon 1. mars og vurderer å abonnere på den da. Synes lokalavisa vår (Solabladet) er ganske så bra, står mye bra og nyttig i den og bursdagshilsener og sånt er selvsagt gratis. Koster 850 for et år, og den kommer ut 2 ganger i uka. Stavanger Aftenblad eller Rogalands Avis er jo fyldigere og større aviser da. SA er jeg ikke så glad i, men RA er bra.