Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-13, 23:44   #46
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din drømmeferie

Jeg kunne veldig gjerne tenke meg Australia og New Zealand, og ikke minst vil jeg veldig gjerne ha med ungene til Latin-Amerika etterhvert. Mexico er kjempefint hvis en reiser trygt og til litt rolige steder, Nicaragua ville jeg nok ikke dratt med såpass små barn og uten å kunne spansk (men så reiste jeg på enkle transportmidler og bodde på billige hoteller da jeg var der, så en kan sikkert gjøre det mer ekslusivt. ) Guatemala er jo "mitt" land, dessverre er det mye kriminalitet der, men ikke mer enn i Nicaragua og Mexico i hvert fall. En fordel å kunne spansk der også, og jeg ville nok hatt litt større unger, men jeg har blitt litt pysete. Chile og Argentina står også høyt på listen min.

Sånn ellers mener jeg å huske at en fikk tak i ganske mye forskjellig mat i Tanzania for 12 år siden, så da vil jeg tro det er greit utvalg nå, i hvert fall i de store byene. Akkurat de dagene en er på safari er det kanskje ikke krise å leve litt på brødmat og sånt, vi fikk med matpakker fra hotellet. Bor en på litt ok lodger på sin vei er det alskens mat å få. Jeg ville ikke latt meg stoppe av maten hvis dere vil på safari, og det er en helt fantastisk opplevelse!

Rykker litt i reisefoten her også, ja...