Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-13, 21:27   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ga du noe fint til jul i år?

Begge ungene ble utrolig lykkelige for gavene vi ga dem. Snuppa fikk pc og knerten fikk løveborgen i Lego Chima.

Ellers virket moren min veldig glad for et bilde fra New York jeg kjøpte til henne på Møbelringen. Jeg syntes det var en stor sjangse å ta, men det var veldig hennes stil. Og hun uttrykte at hun var helt enig med meg i det.

Ja, og søsteren til mannen min fikk gavekort på kino som inkluderte barnevakt for 4-åringen deres. Det var en av to gaver hun skrøt av på instagram (og den andre gaven var bunad). Så jeg tror hun var ganske happy også.