Sv: Hjelp med å finne den perfekte tvillingvognen
Duet er jo nokså smal, 63cm mener jeg å huske. Vurderte den før jeg kjøpte vogna jeg har nå. Grunnen til at jeg ikke gikk for den var at jeg tenkte kanskje setene ble litt vel smale da, men det er de kanskje ikke?
Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.
Babyjogger. De er så lette og slå opp og ned at det ikke er så farlig dersom de ikke går gjennom døra, kanskje?
Nja ... Jeg lånte en Babyjogger i en uke mens min vogn var til reperasjon, og den var ikke så veldig mye raskere å slå sammen syns jeg. Akkurat det med å få den gjennom døra er veldig viktig for meg altså. Hadde en skummel hendelse nylig ser du ...
Opprinnelig lagt inn av Input, her.
BabyJogger er uten tvil de beste vognene som finnes, er du sikker på du ikke klarer deg med BabyJogger City Mini GT? Den er virkelig fantastisk!
Jeg lånte som sagt en Babyjogger, men det var ikke GT'en tror jeg. Syntes den var fryktelig tung, men kanskje GT'en er lettere.
Jeg har lurt litt på City Select da.
Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.
Jeg hadde definitivt valgt Mountain buggy, vi brukte den i barnehagen jeg jobbet i å den var super.
Skal se nærmere på MB, ja.
Ellers så ser den nye Phil & Teds Navigator V2 interessant ut. Noen som har erfaring med den eller andre Phil & Teds vogner?
|