Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-13, 18:52   #18
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp med å finne den perfekte tvillingvognen

Jeg har hatt City Select til barn med 18 måneder mellom. Jeg var veldig fornøyd med den så lenge vi hadde bag og søskensete eller bilstol og søskensete på den, med to seter syntes jeg tyngdepunktet blei veldig rart, uavhengig av hvordan jeg plasserte seter og unger. Den er smal, men laaaaang. Greit med oppbevaringsplass. Pes å slå sammen, ikke så lett som andre BJ-vogner. Det ene setet må tas av for å få den inn i bagasjerom, og siden vår bodde i bilen, blei jeg drittlei av å pusle den sammen for hver gang og bytta den i en brukt Emmaljunga Twin Nitro, tung som et uvær, men den gikk da an å trille på grus. City Select er for ny asfalt og kjøpesentere... Alt i alt likte jeg den ikke noe særlig. Perifer venninne med tvillinger hadde liknende inntrykk, etter hva jeg har skjønt. Tror heller jeg ville hatt City Mini, planlegger en single-GT til treeren.

Emmaljunga har ny tvillingvogn der setene plasseres etter hverandre, tror den heter Viking. Sikkert like dyr som Donkey, og kanskje ikke så lett å få tak i i UK? Jeg er glad i Emmaljunga, men håper jeg slipper å sjekke den ut nærmere. :tredjegangs pre-UL:

Sist redigert av Matilda : 29-12-13 kl 19:28.
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat