Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-13, 16:18   #9
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din beste oppskrift til crock pot/slowcooker

Takk for tips.

I går laget jeg fajitas i den. Hadde paprika, løk og hvitløk i bunnen og et stort stykke oksekjøtt på toppen. Så helte jeg over hermetiske tomater blandet med salt, pepper, røkt paprika, oregano, malt spisskummen, malt koriander og chili. Åtte timer på lav og det ble utrolig mørt og kjempegodt. Tok ut kjøttet og brukte gafler til å dra det fra hverandre i mindre biter (som pulled pork) før alt ble blandet sammen igjen. Det ble servert i tortillalefser med mais, rødløk, salsa, rømme og revet ost.

I dag tester jeg den ut igjen, denne gangen en kinesisk kyllingrett som skal serveres med nudler. En time til den er ferdig og det lukter nydelig.