Tråd: Frost
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-13, 17:30   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frost

Jeg ble litt sur av den, jeg.

Jeg syns jentene var utrolig dollete. Hallo, øynene deres var bredere enn midjen, jo. I tillegg har man mulighet til å gjøre en film med to sterke kvinneroller, men i stedet gjør man dem til pyntedokker og bruker masse tid på å utvikle de mannlige bikarakterene i stedet. Som jentene selvsagt må ha hjelp av for å greie seg.

Jeg syns starten var treig og historien dårlig. Hvorfor hadde den ene søsteren evner? Hvor kom de fra? Hadde den andre søsteren noen? Hva var greia, egentlig? Historen hadde heller ingen sterk skurkekarakter. Man hadde han gamle sleipe, men med et litt ullent handelsutnyttingsaspekt, og denne prinsen som virket som en nødløsning.

I tillegg syns jeg stemmearbeidet var dårlig; sangene var slitsomme, og det var dårlig bruk av dialekter, man hørte det var østlandsskuespillere som falt inn og ut av litt halvhjerta nynorsk.

Men forfilmen var verdt hele billetten alene. Der hadde 3D-effekten noe for seg, det hadde den ikke i Frost.

Sist redigert av Tallulah : 30-12-13 kl 17:45.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat