Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-14, 14:38   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cookies-spørsmål

VELDIG tørr høres ikke helt riktig ut for meg. Min cookiesdeig er en veldig kompakt og fet masse, men den er ikke tørr og smuldrete. Jeg var en gang på fellesbaking hos en som hadde lagd deigen etter min oppskrift, men tydeligvis hatt for mye mel i, så deigen var skikkelig tørr. Kakene ble ikke som de pleide, ikke på langt nær like gode. Så hvis den virkelig er skikkelig tørr og det er vanskelig å få den til å henge sammen til en kule, ville jeg hatt i litt mer smør eller egg eller litt av hvert.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat