Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-14, 15:49   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ski hadde jeg nok ikke brydd meg så hardt om, men en veldig utpreget jentejakke hadde jeg muligens ikke latt passere til skolebruk. Men jeg synes det handler mer om snitt enn farge.

Jakka han går i er i mørk lilla, og ikke særlig feminin i snittet. Den har et hjerte inni foret, men den ser ikke særlig jentete ut. Men jeg har tenkt litt på det, altså.

For første gang opplevde vi på restaurant i jula at det var litt tvil om han var gutt eller jente. Men jeg tror det skyldes panneluggen mer enn klesvalget. (Da hadde han ikke den lilla jakka på, men hadde lilla votter.)