Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-07, 11:31   #10
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dikt fra en tid i ditt liv

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg skrev masse dikt da jeg gikk i 6-9 klasse, og mange av dem ble lest opp i "etter skoletid". Har hatt perioder hvor dikt har betydd mye for meg, og jeg har lest mange diktsamlinger. I min søsters bryllup var jeg toastmaster, og da var det naturlig for meg å bruke endel dikt. Jeg leste blant annet "fattern elsker muttern" av Sven Nyquist. Det er morsomt med masse sannhet!

Enig i at det er et godt dikt! Hvis det hadde passet bedre å lese for dattera mi, hadde vi valgt det i bryllupet vårt også. Men det er skrevet av Arild Nyqvist

Jeg har aldri vært veldig opptatt av dikt, men jeg var veldig facinert av "To tunger" på ungdomsskolen (da kjærligheten var trøblete og frustrerende )

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat