Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-07, 13:44   #395
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Grey's anatomy

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Ep. av 10.mai (e24) var av godt gammelt merke, etter nedturene (=gjesp) på e22-e23. Godt å se litt stressete medisinerstudenter igjen, det var jo det det egentlig skulle handle om.

Tipper en evt. Addison's Anatomy spin off kommer til høsten, jeg. At e22-23 ble laget som en slags forhåndsreklame+sondering av terrenget? Jeg syntes det ble altfor mye sukkersøtt tull og ally mcBeal-fakter :grøss: og langt fra realistisk.

"ABC must decide by May 15, when it unveils its fall schedule, whether the as-yet-unnamed spin-off will be on the air. HER"

Har nå sett episoden jeg også. Fy den endte spennende! Gleder meg til neste.