Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-14, 10:47   #14
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken manuell kaffemaskin? (Trenger steamer eller kvern)

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.


Jeg har faktisk funnet en rancilio på finn. Fikk mail om at den er fire år og lite brukt. Stått nedpakket en stund nå. Den ville han ha 2500 for inkl tilbehør. Er det en ok deal? I byen her så trenger ikke frakt eller noe.

Jeg synes det høres ut som en ok deal, gitt at selger snakker sant, så klart. Jeg kan ikke tenke meg at maskinen foreldes av å bare stå nedpakket. Det er nok først og fremst bruken som sliter den ut. Og det er jo ikke som om det har skjedd så mye utvikling av maskinen på fire år; de modellene som selges i dag, er til forveksling like de som ble solgt for fire år siden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat