Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-07, 19:00   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veldig behagelige, men nette og pene sandaler?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg kjøpte meg et par brune Camper Twins-sandaler i fjor. De ligner de Elinblu har satt inn bilde av, men har "grønnsaksmønster"

De er både tøffe og passelig "nette" på en gang. Også er de behagelige å gå i. Ikke som Ecco, men de funker (selv for meg).

Ja, jeg husker den modellen - veldig fin . Sjøl har jeg et par med bittelitt platåsåle som jeg kjøpte i 2002, med broderte blomster i hvitt, gult og grønt. De er veldig gode og fortsatt fine etter fem sesonger (skjønt nå skal det innrømmes at jeg ikke bruker sandaler så veldig mye).