Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-14, 21:43   #13
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Filmer sett i 2014

1. "Jeg er din" - utrolig trist film. Så trist at alt det andre budskapet forsvant for meg
2. "The beaver" - morsom, godt skuespill og vellaget om et tema som for sjeldent får oppmerksomhet i film etter min mening (psykisk sykdom)
3. "Homeland" sesong 2 - nesten like bra som sesong 1. Terningkast 5
4. "Girls" sesong 2 - kjempebra, enda bedre enn sesong 1. Terningkast 5
5. "How i met your mother" - 1 episode. Gadd ikke se mer, syntes den var kjedelig
6. "30 grader i februar" - svensk serie i 10 deler. Om 3 svenske familier som emigrerer til Thailand. Bra skuespill, godt manus, behagelig tempo. Likte den kjempegodt! Ikke minst fordi jeg tenker MYE på varmere strøk om dagen....
7. "Mot sør" - god og tankevekkende film om mannlig prostitusjon og kvinnelige sexkjøpere blant turistene på Tahiti
8. "2 dager i Paris" - morsom og akkurat passe intelligent. Romantisk feelgood film
9. "L.A gigolo" med Asthon Kutcher. Møkkafilm. Gadd ikke se hele
10. "The hunger games. Cathing fire". Like god som den første, men en smule for lang... men absolutt verdt å se!
11. "Rita" sesong 1. Hærlig. Deilig feelgood, morsom og varm. Gleder meg til sesong 2.

Sist redigert av Cumulus : 24-01-14 kl 20:00.
Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat