Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-14, 21:52   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Jeg vokste opp på 70- og 80-tallet i et hus bygget i 1972 (dere kan se det for dere: husbank, smalt to etasjers, en av veggene oppe nesten bare store vinduer, veranda, høy kjellermur).

Foreldrene mine er som meg (gjerrige, glade i å ta vare på ting, ikke synderlig interiørinteresserte, men liker ting ganske lyse og nøytrale) så huset var litt halvhjertet 70-talls ganske lenge ("det fantest jo bare de der psykedeliske, brune tapetene å få kjøpt!"), med oppdateringer til lysere og mer nøytrale møbler etter hvert som de fikk råd, ingen spesielle trender. Aldri teak eller brunmønstret servise, aldri furugreier, aldri rosa skinnsofa.

Jeg tror faktisk ikke jeg måtte snudd meg rundt og gjort enormt dramatiske ting med interiørene til foreldrene mine for noen epoke etter den motstrebende og ekstrembillige 70-tallsperioden om jeg skulle bodd der selv.