Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-07, 19:57   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du glemt å si ifra?

Nope! Eller, en gang tok jeg feil av dagen pga en misforståelse mellom venninnen min (moren til bursdagsbarnet) og meg, jeg var sikker på at det var lørdagen etter. Hun ringte meg og jeg HEIV meg i bilen og kjørte i selskapet sammen med en hastepyntet snuppe. Heldigvis bor hun bare 5 minutter med bil unna oss.
Jeg synes det er helt utrolig at noen kan la være å komme pga. "det var så fint vær idag så vi gikk heller tur i skogen", "vi fikk besøk" og lignende. Jeg hadde blitt så forbanna på disse foreldrene at jeg faktisk tror det hadde gått flere år før jeg hadde orket å se trynene deres igjen.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat