Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-14, 18:08   #7
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Om jeg legger ut bilde av meg selv i en aldeles grusom neongul kjole i hensikt å skryte av handelen min så er det uhøflig å komme med alt for negative karakteristikker. Om jeg derimot legger ut bilde av tre kjoler, deriblant den neongule og spør om meningen deres så tenker jeg at karakteristikker i større grad må tåles.
Det gjelder også på interiørfronten.

Men jeg mener ikke at det ugreit være kritisk eller si at man ikke liker noe. Men det er forskjell på å si "jeg synes den neongule blir for skarp i fargen og spesiell i snittet" og "den neongule er skikkelig blodharry og kjerring". Det går jo an å si at man ikke liker noe uten å nedvurdere andre.