Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-14, 18:12   #8
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg synes ikke det er noen forskjell på å flire av "gråmusbølgen" som herjer i de FPske hjem for tiden og furuhelvete som mange avviklet for noen tiår siden.

Synes du heller ikke det er noen forskjell på å henge ut Ko:ko-bølgen som herjer her nå, og på å le av Safabukse- og buffalosko-bølgen som herjet på 90-tallet? Jeg er overrasket over hvor mange her som synes det er galt å harselere med tidligere, utgåtte moter. Det ligger jo en viss selvironi i et også, siden de fleste syntes det var helt ok på den tiden, og hadde gjerne noe av det selv. Er dere så redde for å støte noen altså, at dere ikke tør å le av det som var moderne for 20 år sida? Tar dere det like ille opp hvis noen ler av moten som herjet for 20 år sida, som om noen lo av klesstilen dere har nå?

Jeg for min del kan godt le godt av klær vi gikk med for 20-30 år siden, og har ingen problemer med at andre ler seg skakk av brillene jeg hadde på klassebilde fra 1989, men vil synes det var ganske uhøflig om noen lo av det jeg hadde på meg i dag.

Sist redigert av My : 07-01-14 kl 18:18.
My er ikke aktiv   Svar med sitat