Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-14, 18:36   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

[Sommerferie] Sol og varme, men ikke charter. Noen tips?

Etter fjorårets Norgesferie/familiebesøk i vær omtrentlig som det er nå, ønsker vi oss til et varmt sted denne sommeren. Charter er jo veldig lettvint, men også dyrt siden vi må reise i midten av juli. (Hvis jeg får ferie når jeg ønsker da. Feriegodkjenningen er ikke klar før i mai en gang så all bestilling skjer på eget ansvar.)

Vi ønsker sol, varme (men helst ikke sånn 40 grader, det blir for mye) og bademuligheter. Helst under 40.000 for reise og hotell. Fly fra Bergen.

Men hvor kan vi reise når vi skal finne tur helt selv? Kan en eller annen gresk øy være noe for oss? Spania, Italia? (Øst- Europa er ikke aktuelt.) Stedet må være trygt og barnevennlig. (Hvordan er det egentlig å feriere i Sør-Europa nå, med finanskrise og høy arbeidsledighet? Tenker da særlig på meg som ikke ser ut som den jevne nordmann.)

De aller fleste feriene våre har vært i Norge/hos familie, ingen av oss har satt sammen ferie selv på denne måten før (de få gangene har den vært organisert av reieselskap), så trenger også tips til nettsider for å finne flybilletter og overnatting til greie priser.

Sist redigert av Éowyn : 07-01-14 kl 18:48.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat