Tråd: Touran
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-07, 20:38   #13
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Touran

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jeg vet at Irma har Touran. Hør med henne.

Stemmer det. Og jeg reklamerer gjerne. Vi er fra "familien Touran". Jeg og mannen min har hver vår Touran 105 TDI DSG, og vi er superfornøyd. Har tre stk Touraner til i nærmeste familie, og alle disse er også fornøyd. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg er så fornøyd. Den er god å sitte i, sittehøyden er perfekt (jeg hater å sitte "på bakken - slik man må med de fleste biler), jeg liker "panelet" - selv om det krevde litt tilvenning etter en Toyota Yaris, jeg synes den avgir en følelse av kvalitet, den er stillegående, god bagasjeplass. Sist men kanskje aller mest - jeg elsker DSG-girkassene. Den girer ubemerket, og gir ikke et lite "rykk" ved giring slik biler med automatgir gjør. Den er en drøm å kjøre i trafikk med. Det eneste jeg kan komme på som er negativt, er at det ikke blir veldig god plass i passasjersetet foran med bakovervendt sete.