Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-07, 20:49   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oi, eget hus. Tips til rekkehus?

hvilke interiørblader leser du? jeg synes at det eren salig blanding i de jeg leser, og det er ikke få. *drånningen av interiørblader*

Jeg liker også reine linjer, men er en rotekopp blant fire andre (rotete familie). Vi har brukt mye tid på å planlegge oppbevaring av ymse slag. Alt fra skap, skuffer, hylleller til esker og bokser til sortering i skuffer og skap. Man får aldri nok skapplass. Aldri.

Vi går for hvite vegger og har funnet tilbehørsfarger for hvert rom. femåringen får sukkertøyfarger, tiåringen rosa og rødt, åtteåringen grønt og blått (dongeri). Jeg hadde besøk av interiørarkitet denne uka og hun mente det var et klokt valg. I tillegg burde vi tenke på ulik tekstur og glansgrad på møbler, gulv og vegger.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat