Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-14, 12:10   #2
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommunikasjon med skulen

Vi kommer i hvert fall veldig lett i kontakt med kontaktlærer. Jeg bruker epost, som hun sjekker hver kveld (ganske sent, jeg får ofte svar sent i 23-tiden), og hver morgen før det ringer inn. I tillegg sjekkes den flere ganger i løpet av dagen. Dette synes jeg er imponerende, og tilfredsstillende, så jeg har ikke testet ut mobilnummeret, som er nytt fra i høst, til en telefon eid av skolen, som hn disponerer.

Jeg får alltid svar på telefon om jeg ringer kontoret. Rett før jul sendte jeg en epost til kontoradressen. Den har jeg ikke fått svar på. Nå var det forsåvidt ikke et direkte spørsmål som krevde svar, men litt pussig synes jeg det er at jeg ikke har fått noen tilbakemelding overhodet.

I postmappen ligger meldingsbok. De andre bruker også en kontaktbok, som er til små beskjeder man ikke bruker meldingsboken til. Denne fikk de utdelt i begynnelsen av 1. klasse, men jeg trodde det var reklame, og kastet den. Men ser ikke helt behovet for den heller, når epostkontakten er så god.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat