Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-14, 12:15   #5
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kommunikasjon med skulen

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Eg er av og til frustert over kor vanskelig det kan vere å få gitt ein beskjed til skulen i tide. I vårt tilfelle må beskjedar inn dagen før (i arbeidstida) for å vere sikker på at det når mottakaren innan neste dag.

Har dykkar skule:

• Ein generell epost (f.eks rektor) som blir lest fleire gonger kvar dag?
  • Epost til kontaktlærar som blir lest fleire gonger kvar dag? (veit at det er vanskelig for dei som er i klasserom)
  • Eit nummer du kan sende SMS til, som blir lest, og kanskje også besvart?
  • Mobilnummer til kontaktlærar som du kan bruke til å gje meldingar på? (og få svar) på dagtid
  • Har skulen eit telefonnummer du kan ringe til, der du veit at nokon svarar?
  • Brukar skulen meldebok?

Og tillegg: veit du om skulen har oversikt over alle foreldre og telefonnummer? Veit du om det er lagra som ei papirliste i ein skuff, eller som adressebok på ein telefon skulen disponerer? Sender skulen SMS av og til?

-Skolen har en generell postadresse, som blir lest, men det kan ta litt tid å få svar.
-Jeg har epostadresse til alle lærerne, men bruker det uhyre sjeldent, da det ikke er lov å kommunisere via epost om "personlige" ting i forhold til barna.
-Jeg har mobiltelefonnummeret til en av lærerne, og har sendt sms en sjelden gang med korte beskjeder, men jeg tror kanskje ikke det er lov å kommunisere personlig på sms heller.

Skolen ønsker helst at meldebok skal brukes. Trenger jeg å få tak i en lærer ringer jeg skolens tlf nr, som så legger igjen beskjed til lærer om å ringe meg opp når vedkommende er tilgjengelig. Skolen har trøbbel med telefonsystemet sitt, så linjen bryter stadig vekk. Ikke. Bare-bare å kommunisere, med andre ord.